//
A
A+
A++
A
A

W województwie podlaskim, jeśli posiadasz podpis elektroniczny lub profil zaufany, możesz załatwiać urzędowe sprawy przez Internet.

Przykładowo, przez stronę internetową możesz złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego, zgłosić utratę lub uszkodzenie dowodu osobistego, wymeldować się z pobytu stałego lub czasowego, złożyć skargę lub wniosek, wysłać pismo ogólne, wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Wnioski można składać 24 godziny na dobę, z każdego miejsca na świecie. W szczególności dla osób, które dużo podróżują lub np. przebywają za granicą może to być korzystna forma załatwiania spraw.

Poniżej przedstawiamy link dotyczący złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego:

http://www.wrotapodlasia.pl/pl/samorzad/samorzad/zloz-wniosek-o-dowod-osobisty-przez-internet--skorzystaj-z-cyfrowego-urzedu-wrot-podlasia.html

Zapoznaj się z możliwością załatwiania również innych spraw drogą elektroniczną - kliknij na poniższy plakat Cyfrowego Urzędu Wrót Podlasia.

Plakat Cyfrowy Urząd Wrót Podlasia

Kontakt

Budynek Urzędu Gminy Mielnik

Urząd Gminy Mielnik

ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik

tel. 85 65 65 861, 85 65 77 003

fax 85 657 71 21

NIP 544-100-15-40

E-mail: gmina@mielnik.com.pl

Dane teleadresowe Urzędu Gminy Mielnik

Informacja turystyczna

ul. Brzeska 71, 17-307 Mielnik

(w budynku Ośrodka Dziejów Ziemi Mielnickiej)

tel. 85 65 77 100

E-mail: it@mielnik.com.pl

Serwis internetowy Gminy Mielnik używa plików cookies w celach statystycznych. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies Twojej Przeglądarki, będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień będzie traktowana jako zgoda na użycie plików cookies. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk