//
A
A+
A++
A
A

W województwie podlaskim, jeśli posiadasz podpis elektroniczny lub profil zaufany, możesz załatwiać urzędowe sprawy przez Internet.

Przykładowo, przez stronę internetową możesz złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego, zgłosić utratę lub uszkodzenie dowodu osobistego, wymeldować się z pobytu stałego lub czasowego, złożyć skargę lub wniosek, wysłać pismo ogólne, wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Wnioski można składać 24 godziny na dobę, z każdego miejsca na świecie. W szczególności dla osób, które dużo podróżują lub np. przebywają za granicą może to być korzystna forma załatwiania spraw.

Poniżej przedstawiamy link dotyczący złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego:

http://www.wrotapodlasia.pl/pl/samorzad/samorzad/zloz-wniosek-o-dowod-osobisty-przez-internet--skorzystaj-z-cyfrowego-urzedu-wrot-podlasia.html

Zapoznaj się z możliwością załatwiania również innych spraw drogą elektroniczną - kliknij na poniższy plakat Cyfrowego Urzędu Wrót Podlasia.

Plakat Cyfrowy Urząd Wrót Podlasia

Kontakt

Budynek Urzędu Gminy Mielnik

Urząd Gminy Mielnik

ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik

tel. 85 65 65 861, 85 65 77 003

fax 85 657 71 21

NIP 544-100-15-40

E-mail: gmina@mielnik.com.pl

Dane teleadresowe Urzędu Gminy Mielnik

Informacja turystyczna

ul. Brzeska 71, 17-307 Mielnik

(w budynku Ośrodka Dziejów Ziemi Mielnickiej)

tel. 85 65 77 100

E-mail: it@mielnik.com.pl

Serwis internetowy Gminy Mielnik używa plików cookies w celach statystycznych. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies Twojej Przeglądarki, będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień będzie traktowana jako zgoda na użycie plików cookies. Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności.

Akceptuję cieasteczka na tej stronie.
EU Cookie Directive Module Information