Urząd Gminy Mielnik
ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik
tel. (85) 65 65 861, (85) 65 77 003, fax. 85 65 77 121
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
WWW: www.mielnik.com.pl, www.mielnik.eu
Facebook: https://pl-pl.facebook.com/gmina.mielnik
BIP: https://bip-ugmielnik.wrotapodlasia.pl/
Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 7:30-15:30
Wójt Gminy
dr Marcin Urbański
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pok. nr 22
Sekretariat Wójta:
I piętro, pok. nr 20, (85) 65 65 861, (85) 65 77 003
Z-ca Wójta Gminy
Marcin Czerwiński
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pok. nr 9A
(85) 65 65 876
Skarbnik Gminy
Małgorzata Joanna Szymańska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pok. nr 24
(85) 65 65 875
Sekretarz Gminy
Piotr Wysocki
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pok. nr 21
(85) 65 65 863
Punkt Obsługi Interesanta
Parter, hol, (85) 65 65 877
inspektor Teresa Borowska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
młodszy referent Joanna Bajena
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kasa
I piętro, pok. nr 26
(85) 65 65 869
inspektor Paweł Pura
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Urząd Stanu Cywilnego
parter, pok. nr 2
(85) 65 65 873
Z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego Jolanta Galecka
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Kierownik Referatu:
Piotr Wysocki
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pok. nr 21
(85) 65 65 863
Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych:
inspektor Jolanta Galecka
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pok. nr 2
(85) 65 65 873
Stanowisko ds. obsługi organów gminy i spraw kadrowych:
inspektor Elżbieta Szymańska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pok. nr 25
(85) 65 65 866
Stanowisko ds. organizacyjnych:
inspektor Iwona Paździora-Patkowska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pok. nr 20
(85) 65 65 861
Stanowisko ds. informatyki i systemów komputerowych:
inspektor Artur Jaworski
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pok. nr 9
(85) 65 65 865
Stanowisko ds. obronnych, ochrony przeciwpożarowej i zarządzania kryzysowego:
podinspektor Anna Terebun-Borkowska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pok. nr 3
(85) 65 65 878
Referat Finansowy
Kierownik Referatu:
Małgorzata Joanna Szymańska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pok. nr 24
(85) 65 65 875
Stanowisko ds. budżetowych:
młodszy referent Iwona Tiwończuk
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pok. nr 24
(85) 65 65 875
Stanowisko ds. budżetowych, rozliczeń publiczno-prawnych i wynagrodzeń:
inspektor Katarzyna Bajena
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pok. nr 24
(85) 65 65 875
Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat:
inspektor Aneta Kasperuk
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pok. nr 23
(85) 65 65 870
Stanowisko ds.księgowości podatkowej:
inspektor Barbara Marzena Warszycka
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pok. nr 23
(85) 65 65 870
Stanowisko ds. budżetowych i obsługi kasowej:
inspektor Paweł Pura
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pok. nr 26
(85) 65 65 869
Referat Infrastruktury i Rozwoju
Kierownik Referatu realizujący jednocześnie zadania stanowiska do spraw inwestycji:
Tomasz Gorochowicz
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pok. nr 1
(85) 65 65 872
Stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego i budownictwa:
inspektor Małgorzata Radziszewska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pok. nr 7
(85) 65 65 874
Stanowisko ds. oświaty, zamówień publicznych, pozyskiwania funduszy zewnętrznych i rozliczeń:
inspektor Ewa Klimaszewska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pok. nr 4
(85) 65 65 868
Stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa:
inspektor Karol Dobrzaniecki
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pok. nr 6
(85) 65 65 871
Stanowisko ds. rolnych, gospodarki lokalami, przyrody, geologii i łowiectwa:
inspektor Urszula Gniadek
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pok. nr 6
(85) 65 65 867
pomoc administracyjna Agnieszka Marta Zalewska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pok. nr 6
(85) 65 65 867
Stanowisko ds. ochrony środowiska, gospodarki odpadami oraz nieruchomościami:
inspektor Marta Koroluk
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pok. nr 6
(85) 65 65 867
Stanowisko ds. społecznych, promocji i dziedzictwa kulturowego:
podinspektor Emilia Śnieżko
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pok. nr 6
(85) 65 65 871
Pełnomocnik d/s ochrony informacji niejawnych
Teresa Borowska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, Punkt Obsługi Interesanta
(85) 65 65 877
Inspektor Ochrony Danych
Stefan Książek
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.