//
A
A+
A++
A
A

Budynek Urzędu Gminy Mielnik

Urząd Gminy Mielnik

ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik

tel. (85) 65 77 003, (85) 65 65 861, fax. 85 65 77 121

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

WWW: www.mielnik.com.pl, www.mielnik.eu

Facebook: https://pl-pl.facebook.com/gmina.mielnik

BIP: https://bip-ugmielnik.wrotapodlasia.pl/

Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 7:30-15:30


Wójt Gminy

dr Marcin Urbański
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pokój nr 22

Sekretariat Wójta:

I piętro, pokój nr 20, (85) 65 77 003, (85) 65 65 861

Z-ca Wójta Gminy

Marcin Czerwiński
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pokój nr 9A
(85) 65 65 876

Skarbnik Gminy

Małgorzata Joanna Szymańska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pokój nr 25
(85) 65 65 866

Sekretarz Gminy

Magdalena Chirko
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pokój nr 21
(85) 65 65 863


Punkt Obsługi Interesanta

Parter, hol, (85) 65 65 877

podinspektor Emilia Śnieżko
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Kasa

I piętro, pokój nr 26
(85) 65 65 869

inspektor Paweł Pura
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Urząd Stanu Cywilnego

parter, pokój nr 2
(85) 65 65 873

Z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego Joanna Bajena
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich

Kierownik Referatu:

Magdalena Chirko
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pokój nr 21
(85) 65 65 863

Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych:

podinspektor Joanna Bajena
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pokój nr 2
(85) 65 65 873

Stanowisko ds. obsługi organów gminy i spraw kadrowych:

inspektor Iwona Paździora-Patkowska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pokój nr 4
(85) 65 65 868

Stanowisko ds. informatyki i systemów komputerowych:

inspektor Artur Jaworski
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pokój nr 9
(85) 65 65 865

Stanowisko ds. obronnych, ochrony przeciwpożarowej i zarządzania kryzysowego:

podinspektor Anna Terebun-Borkowska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pokój nr 3
(85) 65 65 878

Stanowisko ds. społecznych i organizacyjnych:

młodszy referent Kamila Warszycka
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pokój nr 20
(85) 65 65 861


Referat Finansowy

Kierownik Referatu:

Małgorzata Joanna Szymańska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pokój nr 25
(85) 65 65 866

Stanowisko ds. budżetowych:

młodszy referent Iwona Tiwończuk
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pokój nr 24
(85) 65 65 875

Stanowisko ds. budżetowych, rozliczeń publiczno-prawnych i wynagrodzeń:

inspektor Katarzyna Bajena
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pokój nr 24
(85) 65 65 875

Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat:

inspektor Aneta Kasperuk
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pokój nr 23
(85) 65 65 870

Stanowisko ds.księgowości podatkowej:

inspektor Barbara Marzena Warszycka
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pokój nr 23
(85) 65 65 870

Stanowisko ds. budżetowych i obsługi kasowej:

inspektor Paweł Pura
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I piętro, pokój nr 26
(85) 65 65 869


Referat Infrastruktury i Rozwoju

Kierownik Referatu realizujący jednocześnie zadania stanowiska do spraw inwestycji:

Tomasz Gorochowicz
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pokój nr 1
(85) 65 65 872

Stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego i budownictwa:

inspektor Małgorzata Radziszewska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pokój nr 7
(85) 65 65 874

Stanowisko ds. oświaty, zamówień publicznych, pozyskiwania funduszy zewnętrznych i rozliczeń:

inspektor Ewa Klimaszewska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pokój nr 6
(85) 65 65 871

Stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa:

inspektor Karol Dobrzaniecki
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pokój nr 6
(85) 65 65 871

Stanowisko ds. rolnych, gospodarki lokalami, przyrody, geologii i łowiectwa:

inspektor Urszula Gniadek
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pokój nr 6
(85) 65 65 867

Stanowisko ds. ochrony środowiska, gospodarki odpadami oraz nieruchomościami:

inspektor Marta Koroluk
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
parter, pokój nr 6
(85) 65 65 867


Pełnomocnik d/s ochrony informacji niejawnych

wakat


Opiekun Klubu Seniora

Alina Hackiewicz - Stępień
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
niski parter
(85) 73 53 285


Inspektor Ochrony Danych

Stefan Książek
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kontakt

Budynek Urzędu Gminy Mielnik

Urząd Gminy Mielnik

ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik

tel. 85 65 77 003, 85 65 65 861

fax 85 657 71 21

NIP 544-100-15-40

E-mail: gmina@mielnik.com.pl

Dane teleadresowe Urzędu Gminy Mielnik

Informacja turystyczna

ul. Brzeska 71, 17-307 Mielnik

(w budynku Ośrodka Dziejów Ziemi Mielnickiej)

tel. 85 65 77 100

E-mail: it@mielnik.com.pl

Serwis internetowy Gminy Mielnik używa plików cookies w celach statystycznych. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies Twojej Przeglądarki, będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień będzie traktowana jako zgoda na użycie plików cookies. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk